УНС – УДРУЖЕЊЕ НАСТАВНИКА СРБИЈЕ "ПАНЕЛ"

Вести, актуелности и занимљивости из области образовања

ВЕСТИ ЗАНИМЉИВОСТИ

Са КомДоц апликацијом електронско фактурисање је лакше

Извор: rts

Законска обавеза свих предузећа је да, од 01. јануара 2023. године, издају фактуре у складу са одговарајућим стандардом који је израђен по узору на европски. Развијање интеграционих компоненти омогућило је Комингу да креира систем који обезбеђује повезивање корисника на Систем електронских фактура (СЕФ).

Ово решење пружа могућност слања, пријема, евидентирања обраде и чување електронских фактура, као и праћење њиховог статуса и пријем обавештења на и-мејл корисника.

Поред основних метода које пружа Систем електронских фактура, овај сервис нуди додатне методе, као што је креирање нацрта, накнадно додавање прилога и потом слања фактуре.

Приликом добијања обавештења о приспећу фактуре јавна предузећа су у обавези да ту фактуру одобре у року од 15 дана. У супротном, фактура ће бити аутоматски прихваћена.

Такође, фактура ће аутоматски бити одбијена уколико приватна компанија не одобри фактуру у року од 20 дана. Наше решење поседује систем упозорења, које обавештава кориснике да се ближи истек рока за обраду фактуре.

Сервис електронских фактура омогућава извоз фактура у виду Ексел табеле, што кориснику може послужити као деловодник. Брза и ефикасна претрага по свим колонама табеле, значајно олакшава рад.

Још једна битна функционалност система је и пријава рекламација ка Централном регистру фактура. КомДоц (ComDoc) апликација пружа јасан табеларни приказ и лако претраживање према било којој од карактеристика рекламација заведених у Централном регистру фактура.

Свака рекламација садржи и свој статус, који се редовно ажурира, а могуће је и послати захтев за његово ажурирање.

Интеграција и аутоматизација за лакше пословање

КомДоц нуди функционалност појединачне и збирне евиденције ПДВ-а уз могућност интеграције са Системом електронских фактура и лаким повезивањем са било којим рачуноводственим системом који то омогућава.

Овај систем за управљање документима (ДМС) представља апликацију која садржи бројне алате за управљање документима, као што су завођење, чување, претраживање документације, као и вођење неограниченог броја процеса које је могуће подешавати у складу са са појединачним потребама корисника.

Интеграцијом сервиса за размену електронских фактура омогућена је обрада фактура кроз процесе, чиме је постигнуто да се процеси у фирми не мењају иако је систем потпуно другачији.

Свака акција над фактуром, било она из система који се бави само електронским фактурама или из радног процеса у оквиру ДМС-а, директно се пресликава на стање фактуре у централном систему министарства финансија, при чему министарство гарантује валидност података и као одговор шаље информације о промени статуса фактуре.

ДМС нуди могућност добијања обавештења о пријему докумената, њиховим статусима и захтеваним активностима на и-мејл адресу корисника.

Развојем интеграционих компоненти, добили смо и могућност прослеђивања података о документу неком екстерном систему.

Управо ова функционалност допринела је лакој интеграцији са ЕРП системима, при чему се након пријема фактуре, фактура додатно описује информацијама које не постоје на Систему електронских фактура, а потребне су за књижење фактуре и као таква, фактура се шаље у ЕРП, где се врши књижење.

Имајући у виду обимност коју доноси процес дигитализације и увођење електронског фактурисања, Коминг нуди бесплатне обуке које омогућавају корисницима да се темељно упознају са системом и начином рада еФактура.

Пријаву за бесплатну обуку можете извршити путем и-мејла efaktura@comdoc.rs

LEAVE A RESPONSE

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *